Våfflor men inga tofflor

 Onsdagen den 25 mars även
 kallad våffeldagen.
 Givetvis vankas det våfflor
 ikväll... för mig. Sambon planerar 
 övertid på jobbet i stället.

 Sen vankas min onsdags-
 promenad med A-L. Med 
 uppdatering så klart....

 Inga tofflor (försök till rim på
 våfflor... hihi) och hemmamys
 utan gympaskor och frisk luft.
 Lite nytta ska bli skönt.

 Äter ni våfflor idag? Vad har ni
 helst på våfflan?

 (Lånar bilden jag tog ifjol i f d
 lägenheten. Vill minns att den
 inte kom till användning då.)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Yes här blev det oxå våfflor till middag! Denna gång blev det med gräddglass och hemmaplockade hallon kokad till varm o god hallonsylt.



Fast helst vill jag ha grädde och hjorton!

2009-03-25 @ 17:33:10
Postat av: ibw

inga våfflor hos oss, glömde bort det. På fredag äter vi våfflor på jobbet tillsammans med hjortronsylt och glass

2009-03-25 @ 20:56:36
Postat av: Sonja

Japp, här blev det våfflor klassiskt med vispgrädde och jordgubbssylt (mommos!).

Men när vi äter det som middag blir det även korvmacka till så man får nå salt i sig också.

2009-03-26 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0