Med kniven på strupen


Jag har redan tidigare tagit hand om J: s deklaration inklusive bostadsrätts-försäljningen. Inga problem eftersom alla papper fanns att tillgå. 
Plöjde dessutom igenom bägge broschyrerna från pärm till pärm (i påskas).

Har bara haft min egen kvar att färdigställa. Den var påbörjad men jag har skjutit på att sammanställa de sex senaste årens renoveringar (kvitton) innan vinsten kunde räknas fram och deklarationen färdigställas. 

Har skjutit på detta vecka efter vecka och helg efter helg tills i morse. Det kan inte hjälpas men med kniven på strupen är jag riktigt effektiv. Har i skrivande stund även skickat in deklarationen via internet. Man får en extra kontroll på att de manuella uppgifterna summerats rätt. Smidigt som tusan.

Ett dygn kvarstår än. Har ni deklarerat? Via papper, telefon, SMS eller internet?

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag är färdig via nätet, men maken är fortfarande kvar! Hjälp!!! Tack för påminnelsen, det måste han ju fixa i kväll.

2009-05-04 @ 07:58:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

YES, tom en vecka innan!!, fast då hade vi bara att kika att allt såg rätt ut, sen ett sms, enklare kan det inte bli, tack för det Skatteverket!

2009-05-04 @ 08:30:49
Postat av: Sonja

Ja, det är gjort, känner igen bilden, lånad? ;)

2009-05-04 @ 08:33:36
Postat av: keb

via sms åt mina svärföräldrar.

men på vanligt sätt våra egna på grund av husförsäljning eget företag...

2009-05-04 @ 11:40:34
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: kebibw

har deklarerar för ett par mån sedan åt mig och p-e elektroniskt.

2009-05-04 @ 22:17:25
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0