Riktigt ruskväder

Nej, de oplanterade plantorna hade inte flygit iväg i morse. Taket låg kvar både på hus och det inglasade uterummet. Bilarna stod där de skulle. Även tallarna runt omkring har bara fortsatt att vaja utan att någon lagt sig ned.

Tala om orolig nattsömn. Minns inte hur många gånger jag vaknat av att de stormliknande vindarna tagit tag i huset. Men allt verkar vara som det var vid läggdags. I alla fall så vitt jag kunde se.

Det har utlovats både sol och värme till helgen. Det ser vi framemot.

Kommentarer
Postat av: Syrran

och jag var så glad att de omkullvälta stolarna på altanen hade missat att slå sönder min fina groda. Tack för det oxå! ;)



Drar iväg m jobbet på festligheter i Storforsen idag!

2009-05-28 @ 08:58:35
Postat av: Sonja

Vi hade omkullvälta cyklar, en presenning halvvägs på vift. Men vindskyddet stod kvar, grannens hade vält omkull.

2009-05-28 @ 10:22:25
Postat av: C a m i l l a

Jag längtar också efter helgens utlovade vackra väder. Är ledig dessutom och barnfri helg! :)

Kram!

2009-05-28 @ 15:06:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0