Avrundningen

After Work igår med fd arbetskamraterna (snart fd fd). God mat, dryck och sällskap. Fick träffa en annan fd Ekonomibyråanställd, som slutade lååångt innan jag anställdes. Han visade sig ha rötterna i samma hemkommun som mig. Världen är så otroligt liten!
Avrundade den trivsamma kvällen med en coctail "Invit Appletini" (vaniljvodka, äpplelikör, sockerlag, citronjuice, kanel) på utestället med samma namn. Rekommenderar varmt både utestället och coctailen.


Idag myyycket enkelt födelsedagsfirande utav sambo. GRATTIS!!! ♥ ♥ ♥
Gratulerar även mamma på hennes dag. =)
Enkelt känns gött denna annars så hysteriska vecka.

Förhoppningsvis hockey i eftermiddag. Luleå möter Frölunda. Hoppas på vinst.

Borde även besöka gymmet. Känns dock som att det vore att hoppas för mycket.

Igår stod det klart att jag måste offra min enda ej fulltecknade dag denna vecka med jobb! I morgon söndag eftermiddag blir det att avrunda arbetsveckan. Även revisorn är kommer att vara i tjänst. Han ska revidera slutklämmen på bokslutet som jag drar ihop. Kul? Nä!

Kommentarer
Postat av: ibw

"grattar även mamman på hennes dag, vadå??? fyller hon inte år i augusti???? Eller är det kanske namnsdag???

2009-11-21 @ 14:36:26
Postat av: Morsan

tackar,tackar,Vi grattar även din sambo J på f.dag.

2009-11-22 @ 13:12:16
Postat av: Syrran

Vi såg Slumdog millionaire igår, den var BRA! Minns att du skrev om den tidigare.

2009-11-23 @ 07:44:33
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Kikar in här och läser ikapp lite, efter några dagars bloggvila. Allt bra med dig ser jag och den drinken lät verkligen supergod! :)

Kram!

2009-11-23 @ 13:42:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: keb

grattis till mors namnsdag antar att det är det du syftade på

2009-11-23 @ 22:54:55
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0