Träna i svart

Jag har lärt mig en läxa!

Härdanefter när jag beger mig iväg på träning (gång/stavgång) tänker jag slänga ett öga på träningsunderkläderna. Inte så lyckat att välja vitt (trosor och sport-bh) då de även får fungera som badkläder efteråt.

         
                                        Så nej, nej!! (Googlad bild)

Senast var jag inte ensam på badstranden. Denna gång bar jag heller inte svart (ovanligt). Två flugor av otur i en smäll. Killarna på stranden var flugkastare (fiskare) som irrat sig dit i hopp om fiskelycka!

Snopet konstaterade jag "fel färg" men valde trots allt att inte avstå ifrån badet jag sett fram emot som träningsbelöning. På väg upp simmade jag istället så långt jag kunde. Innan jag "likt en strandad säl" var tvungen att kliva upp. I och med det var jag i lite för länge och blev lite kall.

Hur det gick med fiskelyckan förtäljer inte historien. Undvek i alla fall att fastna 
på någon krok. Och vad fiskarna tänkte vill jag inte veta.

Men kontentan av det hela: "Träna i svart så du inte blir sjuk". ;)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Du har verkligen härliga historier...;)

Tja, då kan jag inte bada har bara hittat en modell av sportbehå som passar mig och den finns bara i vitt.

2009-09-09 @ 08:27:57
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0