Jul...



Sköna sovmorgnar och julfeeling hemmavid har kompletterats med umgänge med föräldrarna, syrran och hennes härliga familj. För att inte tala om inspirationen... se ovan. Duktiga syster!
 
Ätit, ätit och åter ätit; mat, fika, efterrätt, choklad och godis. Must i massor. Nyttigt?? Nej, inte alls.

Promenaden mitt på juldagen var skön. Behagliga -15 grader och sol. Skönt
att komma ut och röra på sig, insupa frisk luft och känna kylan nypa lite i de
bara benen under jeansen. Vadå långisar eller täckisar?

Fotat, spelat spel & musik, sett film, vilat, slappat och laddat batterierna.
Ljuvliga tider!

Springsteen på tv:n i skrivande stund. Kan inte bli mycket bättre. Njuuuter. =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaaa jag njuter oxå!!! Jag tillåter mig att vara onyttig även idag, det är faktiskt fortfarande Julhelg.Det kommer en vardag så nu intar jag soffan igen :)

2010-12-26 @ 11:57:03
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja

Det är inte vad man äter mellan jul och nyår man ska dåligt samvete för utan det man äter mellan nyår och jul. Så frossa på, det ska jag göra tills helgerna är över.

2010-12-26 @ 13:58:47
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0