Max - Zero - Max

Igår på Annandag jul lämnade jag inte pyjamasbyxorna förrän kl 18. Även täcket
i soffan var gudomligt liksom att allmänt bara strosa hemmavid utan krav.

Snacka om att gå ned i varv. Puls Zero. I morse var det åter dags att vrida effektivitetsknappen på On för att maxa i effektivitet i slutet av veckan.

Mjukstartade årets nyårsvecka med ett 10 timmars arbetspass. En vecka som
om det går bra räknas hamna på ca 48 tim.. fördelat på fyra ynkliga dagar.
Tur att jag fått ladda batterierna ordentligt under julhelgen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Usch, vilka mellandagar du har!

Jag jobbar visserligen men tar det lugnt, ingen stress.

2010-12-28 @ 06:40:44
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: maria

Full rulle med andra ord..Hoppas du kan njuta av nyår :)

Kram

2010-12-28 @ 08:18:12
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Syrran

Usch vad tufft för dig, mina värsta toppar är mln 10-13 o 19-20 jan.. Sen kommer allt vara i kaos ett tag framöver när de startar upp systemen i slutet av jan med de stora förändringarna som skall göras.

2010-12-28 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0