Galet

Blev det någon sovmorgon igår? Nope. Tog mig en hel sovdag. TRÅKDAG. 
Ingen huvudvärk eller så. Bara INGEN energi alls i kroppen. =(

Tömde utan tvekan alla depåer under de 13 timmarna.

Lärde jag mig något denna gång då?
Man tål fortfarande ingenting om man går på huvudvärkstabletter, är trött och oäten redan innan festen kör igång.

Gällivaregänget som anslöt var inte alls lågmälda.
Uteaktiviteten i lappkåtan var trevlig. 
Vår egengjorda väderballong brann snabbast av alla. Liiite för mycket sprit. :S
Kaminmyset innan bastun var trevligast.
Jag tål visst inte bastubad alls nuförtiden. 
Maten.. smakade inte alls.
Plockade ihop lite snabbt efter oss; en karl, ett par väskor, en sko, handduk, mm.
Man kan avrunda i tid.
Å man behöver visst inte stänga stan.

Som vi har uppdaterat å skrattat på jobbet idag; Mysigt, Rakning, m m.
Frågorna var många; vem vann, vem höll, vem utförde, vem bjöd, hur hem, o s v
Helt galet!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Våra firmafester är oftast betydligt stillsammare skulle jag tro, passar mig rätt bra, jag är för gammal för partyn som era.

2010-12-21 @ 12:53:54
Postat av: Sonja

Låter som en ordentlig firmafest!

Våra är ordentligt städade och stillsamma!

2010-12-22 @ 15:24:37
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0