Kroppsbesiktning

Frissa, synundersökning och slutligen grundlig hälsokontroll inom loppet av
drygt en vecka. Det kallar jag kroppsbesiktning alt topprenovering. Speciellt morgondagens synundersökningen ser jag framemot. Har de senaste 2 veckorna upplevt daglig (!) yrsel/huvudvärk. Något man inte ens önskar sin fiende.

Hälsokontrollen i nästa vecka vet jag kommer att ge bakslag. En kontroll mitt i vintersäsongen vilken ställs mot senaste kontrollen mitt i sommarträningen. 
Det ger värden lååångt ifrån varandra. Ska trots allt bli skönt att få det det gjort. Att bli ordentligt besiktigad. Torde klara mig med gult ljus (varning/stanna upp).

Har ju gjort en del förändringar som börjat ge resultat. En tum mindre midja efter bara fyra veckors godsaksuppehåll är en bra början.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Får ju göra hälsokoll vartannat år och i år är det dags och nog för att alla mina värden (förutom järnet) är mycket bra så borde de vara bättre nu med tanke på all träning.

Håret borde få sig en omgång, definitivt.

Synen, har sen i somras börjat anamma en vana att titta över glasögonen när något smått ska läsas eller pillas med.... vad det nu kan betyda!

2010-02-05 @ 07:17:44
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Ja du har ju verkligen varit duktig m "ditt nya hälsosamma liv", roligt att det ger resultat.



Nu drar jag till tandläkaren....huuuuu

2010-02-05 @ 08:14:43
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det där med yrsel är ingen höjdare. Jag har haft min sen i början av oktober. Nästan varje dag. Det är påfrestande. Men tack vare det har jag fått en rejäl genomgång av kroppen. Allt i topptrim. Förutom vikten förstås men den jobbar jag med. Och yrseln börjar minska...

2010-02-05 @ 14:26:38
Postat av: ibw

det går nu säkert bra

2010-02-05 @ 20:20:49
Postat av: Carina

Hälsokontroll minns jag inte ens när jag var på sist....om jag ens varit, tror inte det när jag tänker efter!



Jo just precis så är det, gör alltid annat samtidigt som jag borstar tänderna, ibland med mindre lyckat resultat ;-)

2010-02-05 @ 20:39:18
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Carina

Oj vad du är duktig med kosten, man jag är också strikt när jag t ex håller på med en rivstart.

Tror jag ska ta en till snart, känner att sockersuget kom tillbaka öber julen och det vill jag inte ha igenm klarar mig så bra utan!

2010-02-06 @ 09:20:15
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0