Förändring ger resultat

Besöket hos optikern gav resultat. Ingen synförändring alls utan glasögon/linser. Trots att 3,5 år redan hunnit passera. Experimenterade trots det nedåt av ena linsstyrkan. Det gjorde susen! Nu är yrseln borta.

Imorgon lördag införskaffar jag en ny dataskärm till jobbet. Spänner mig då jag dagarna i ända försöker fokusera en oskarp bild. Vill som nyanställd inte gärna önska mig nya saker till arbetsplatsen (kostnader) innan jag kan visa resultat. Kunde dock inte dra på det längre. Köpet blev utan tvekan godkänt. Resultaten får komma senare.

Nu ska spänningshuvudvärken väck.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tycker inte att man skall vara rädd för att be om de ergonomiska arbetsmiljöprodukter man behöver till jobbet, arbetsgivaren tjänar på det i längden, frisk personal är mycket billigare, effektivare, kreativare, smartare och i längden kan de spara in ev sjuklön oxå.

Vinna vinna situation helt enkelt!

2010-02-12 @ 07:35:04
Postat av: Sonja

Håller med din syrra, man måste ha arbetsverktyg så man kan utföra sitt arbete!

2010-02-12 @ 08:31:11
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: ibw

en datorskärm är ju inte några stora kostnader, billiga i dagsläget, så arbetsgivaren blir nog inte missnöjd om du begär en ny datorskärm.

2010-02-12 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0