Makalösa tjej

 

Om man någongång ska vara stolt svensk norrbottning så är det väl i dessa tider. Igår kämpade Kalla hem OS-guld på 10 km skidor fristil!! Vår söta solstråle skiner ikapp med guldet.

Ååå.. tänk det gjorde hon trots att en av hennes största supportrar stupade i soffan och därmed inte bidrog till att heja fram henne längs spåret. För det är väl vad vi soffsittare/liggare gör?!?

Stupade och stupade... kallar det i alla fall så när jag under INGA omständigheter orkar hålla kropp och knopp vaken, trots att det är bland det bästa jag vet på dumburken. En powernap mitt i hennes lopp gjorde dock susen. Lite synd att den inte kan styras utan tar vid precis när alla krafter är avverkade.

Himla tur att jag inte blev elitidrottare. =)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hon är helt suverän i spåret och vilken fantastisk personlighet!! :)



Jag o Arvid var o åkte idag på Ormberget, Kallaloppet inspirerar!!



2010-02-16 @ 18:42:53
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja men vilken tjej, bäst helt enkelt!

Ser det mesta av OS just nu får jag erkänna :-)

2010-02-16 @ 19:07:17
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0