Stor förvirring

Tror ni jag hade ställt väckarklockan? Nope!

Vaknade självmant. Men förvirringen var stor. Kunde först inte lokalisera mig. Hade visst bytt sovrum i nattmössan. Noterade att klockan ännu inte ringt, vände om och försökte somna om.
Efter ett tag började jag fundera alltmer på vad klockan kunde vara. Tittade på mobilen. Å tur var det. Den skulle ringt 30 min tidigare. Om den ställts vill säga. 

No panic. Dock ingen morgonbloggning. Istället dagavild utan dess like. Vilken morgon. Min allmänna förvirring kommenterades av arbetskamraterna.

Måste ha blandat ihop tecknena för tangentlås och ringklocka på mobilens display. 
Inte lätt när ögonen går i kors p g a trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0