Predikanten


Till slut blev även jag övertygad om att jag även gillar Läckbergs böcker.
Till en början kändes det som att hon inte har historien klar när hon skriver. Upptäckter (detaljer) som inte avslöjas, o s v. Tyckte dock det rättade upp sig med dessa ej klara uppgifter halvvägs in i förra boken... så jag ger mig i kast
med boken som skrevs nästnästföre Olycksfågeln... alltså Predikanten.

Har nu lärt känna hennes huvudpersoner och får i och med den felaktiga läsordningen uppleva vad som hände dem ett par år innan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är lite ojämn tycker jag, men hennes senaste bok var ruskigt bra, liksom de 2-3 första.

2010-07-23 @ 21:52:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Malin

Håller med Camilla här ovanför att hon är lite ojämn, men hon ordbajsar i alla fall inte så mycket :)

2010-07-24 @ 09:35:38
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0