The postcard

Brevbäraren kom med ett vykort adresserat till mig. =)

Från västkusten. Närmare bestämt från finfina Marstrand. En supervacker plats som jag för övrigt besökte och badade i (vad annars?) för ganska exakt två år sedan.

I en ålder mittemellan 35 och 40 händer det att jag emellanåt glömmer något. Eller sorterar det som mindre intressant att lägga på minnet. Men i alla fall...
Vem är Victor som jag ska hälsa? För att inte tala om Ola!? Och vad tusan hände egentligen i Pajala?!?

Någon som vet? ;) 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Såna spännande vykort får då aldrig jag.. hihi

2010-07-22 @ 21:08:11
Postat av: Sonja

Marknadshelger.... C hur har du det med de starka dryckerna egentligen???



Min gissning att det finns fler med ditt namn och det var en ny bekantskap för Ola eller att det är HAN som har kommit in i glömskans ålder eller drack för mycket HB i Pajala och inte kommer ihåg exakt namn eller exakt var Carina bodde...

2010-07-22 @ 22:50:51
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Det finns bara FYRA personer i hela Sverige med samma namn och stavning som mig. En i grannkommunen.. vilket är en lågoddsare i detta fall.

2010-07-22 @ 23:51:17
Postat av: Marianne

Jag har en fd kollega som gifte sig till midsommar och heter likadant som dig numera...

2010-07-23 @ 17:39:27
Postat av: Camilla

Ha ha ha! :-D

Läskigt... tänk om det är du som har glömt! ;)

2010-07-23 @ 21:50:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Camilla, Nehej.. det är inte jag som glömt. Promise!

2010-07-23 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0