Läxa

Skulle unna mig godis igår kväll. Mitt i veckan myskväll. Men uäk. De första godisbitarna gick av bara farten. Sen kom "på-tok-för-sött" känslan. Ännu en stund senare fick jag kämpa mot kräkreflexerna.

Vid läggdagstid var jag så sockerspeedad att jag inte blev trött. Tvingade mig
i säng vid tolvsnåret. Bara för att vakna 4,5 timma senare. Hann dock lösa lite bokslutsuppgifter strax efter 5-snåret.

Noterat
- Har väl blivit vuxen vid 37 års ålder.
- Godis är varken gott eller bra för kroppen. 
- Vill jag bli speedad föredrar jag hellre kaffe.
- Ser fram nästa veckosluts omställning till sommartid så jag slipper vakna 
  3 timmar innan jag börjar jobba.
- Ingen påskgodis till stugan i år. Får allt hitta på något annat.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har haft en "hopplös" natt, isäng närmare 00.30, klockan ringer 03.00 måste ha snuddat fel knapp när jag satte på larmet. 05.00 har sonen börjat lyssna på saga m högvolym, somnar om bara för att vakna en kvart senare för då ringer larmet igen ännu en timme tidigare än vad som var tanken.. :S

2010-03-18 @ 07:53:36
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Men du har ju verkligen blivit av med ditt sockersug, hejja vilken skön känsla!

Jag har inte lyckats trots flera försök,skam den som ger sig :-)

2010-03-18 @ 08:09:08
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jag blir inte speedad av socker! Det gör tvärtom att jag blir trött, slö och faller lätt in någon slags koma (utomordentligt bra sömnmedel, dock är kvaliten på sömnen av socker inte bra!).

2010-03-18 @ 09:17:48
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Camilla

Nej, jag ska nog aldrig sluta med godis... det låter hemskt att inte ens tycka att det är gott på helgerna ju. Din kropp mår nog däremot bra av att slippa en massa socker och färgämnen!

Kram!

2010-03-19 @ 17:09:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0