Fiske

Jag är inte inne på mete, kastspö eller pimpling. Fisket jag tänker på handlar om nåt helt annat.

 

Blev i slutet av aprilmånad uppringd från f d jobbet. Inte utav chefen utan av
den andra hand som han även umgås med privat. Som det fiskades!
Det undrades om jag trivdes på mitt nya jobb, om jag hade mer eller mindre att göra nu än tidigare, o s v.

 

Jag var tydlig att det är inspirerande men framförallt att jag uppskattar informationen och uppriktigheten på min nuvarande arbetsplats. Allt annat 
bidrar till dålig stämning och försvårande av ekonomiadministrationen.

 

Flera gånger under samtalet på 30 min konstaterades det att jag trivs på mitt nya jobb. Fick inte sååå klara besked på mina frågor om hur det fungerar för dem. Undrar just hur dem har det…


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag undrar oxå hur de har det där, särskilt som även de bästa rörkrökarna dragit vidare.



Ärlighet o öppenhet varar längst.



Om ngn vecka lär cirkusen här dra igång ordentligt, vem får vara kvar o vem får gå, lite som ett lotteri.



2010-05-03 @ 10:45:35
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja

Undrar om de var och fiskade efter dig men det verkar som om det nappade dåligt för den högra handen.

Man saknar inte kon förrän båset är tomt....

2010-05-03 @ 16:56:31
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0