Trevligt avslut på arbetsveckan

Fick igår förmiddags bilen igenom besiktningen. Yippie!! Förstår bara inte hur det gick tillväga. Lägre bromsvärde och större skillnad mellan vänster och höger sida nu än innan. Men, men.. anliggningen är borta.
Skönt att slippa demontera bromsarna i molekyler, återmontera och ut och provbromsa med dem. Kan nu göra detta i sömnen. 

Avrundade arbetsveckan i relaxen på jobbet innan jag mötte upp fd, fd arbetskompisarna. Vilket gäng egentligen! Roligt att tjejen som flyttat 15 mil söderut dök upp som kvällens överraskning. Riktigt trevligt hade vi!

En massa uppdateringar, några glas vin och ett par drinkar senare anlände jag hem.

Tog mig genast an plogkarmen i utgångsutstyrseln. Fick allt jobba lite och absolut inte klädd för ändamålet. Måste sett lite roligt ut. Hihi. 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hi,hi, ja, det måste ha sett lite småkul ut, men det vet jag att du bjuder på.

2010-11-13 @ 15:30:02
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Skönt att bilen gick igenom besiktningen, ett bekymmer mindre.



Roligt att ni träffas gamla jobbargänget då o då.



Tänka sig vad fort det blev vinter m snö o snöskottning, just ja tänkte oxå meddela att skidorna är redan sålda!

2010-11-13 @ 17:50:42
Postat av: Karin

hade dom för släta plogkanter ;-)

hehe

2010-11-17 @ 12:35:23
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0