Header

Blev så less att se min somriga bloggheader med jordgubbar, en massa färgranna blommor och brygga. 


Snickrade lite snabbt ihop en lite höstligare header. Var lite orolig om jag skulle minnas hur man gjorde då det är snart ett år sedan jag gjorde det senast. Men det är tydligen som att lära sig cykla. 


Snabbt var det gjort då jag kör med samma enkla upplägg; fem stående bilder med lite mellanrum och en enkel text. Liiite letande blev det allt i Photoshop. English är inte alltid så roligt.

Kommentarer
Postat av: ibw

snyggt, har man lärt sig en gång då brukar det sitta kvar någonstans i "externa minnet!.

2010-10-19 @ 10:24:28
Postat av: Syrran

Header blev kanonsnygg, färgerna harmonierade o det är höstkänsla över den.



Tur att jag har en privat headertillverkare så jag slipper lära mig det oxå =)



Märker att ungarna i Emmas ålder verkar fixa sina headers själva. De är lättlärda de små.



Jaja då har man tagit sig igenom första dan..



2010-10-19 @ 20:24:43
Postat av: Carina svarar:

Syrran, Skönt.. då är det bara två dagar kvar.

Jag blev lite sugen att göra en höstheader åt dig. Har du några lämpliga bilder? Det är trots allt flera veckor höst kvar.

2010-10-19 @ 21:50:05
Postat av: Keb

ja sånt sitter bättre närmanhar hållit på själv på egenhand och trgglat och tragglat

tillslut kan man det...

fina bilder!

2010-10-19 @ 22:12:25
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Ja bläddrar gärna i mina höstbilder när jag kommer hem :) Även om det bara är ett par veckor innan julheadern skall in så kan jag ju ha den nästa år oxå.



Hoppas verkligen att jag hittar min julheader o röda bakgrund. Har inte den ultimata ordningen på mina data..

2010-10-20 @ 06:21:39
Postat av: Camilla

Jättefint och höstigt mysigt blev det. :)

2010-10-20 @ 11:16:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Mysiga bilder! ...men var är headern, kommer inte upp när jag går in på din blogg..nå vajsing

2010-10-20 @ 19:40:12
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Syrran, Precis så tänkte jag och jag har din julheader och din röda bakgrund.



Camilla, Tack.



Sonja, Det var tydligen nått vajsing. Nu är det åter fixat.

2010-10-20 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0