Höst i köket


Fönstrena är putsade. Så fort det går ändå. Å vilken skillnad det blev! Varför har man då inte gjort det tidigare? Å sluppit må illa var gång solen skiner och inte lyckas ta sig in genom rutorna. Återstår bara att fålla de nya köksgardinerna så de kommer upp. Sommarlängderna har gjort sitt för i år. 

En ståtlig höstbukett pryder numera mitt köksbord. =) Njuter av de vackra blommorna så mycket jag kan. Lycka!!!

Släpper inte min fjärde lista innan de resterande punkterna från nr 1 & 3 är i hamn.

Kommentarer
Postat av: Keb

Hälig höstbukett jag borde med ta tag i mina fönstermed, det är dags för det.

Jag har gamla kopplade som måste putsas mellan.

bäst att göra det innan kylan är här.

2010-10-04 @ 10:01:42
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com
Postat av: Sonja

Har också äntligen putsat fönstren, två helger tog det, ok egentligen två dagar (en dag varje helg).

Putsa rutorna går fort men allt runt i kring tar sån tid; ta ner gardiner, duscha blommorna, torka runt om både på ut- och insidan och bakom elementen osv osv.

Borde kanske också unnat mig en höstbukett, kanske till helgen.... (hoppas H läser detta och fattar vinken...!)

2010-10-04 @ 12:00:47
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Malin

Nästan lika tjusig som den jag fick av dig :)

2010-10-04 @ 13:32:10
Postat av: Camilla

Underbara blommor! Snittblommor på bordet är ren lyx den här årstiden.

Putsade fönster är också lyx...

Kram !

2010-10-05 @ 16:06:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0