Lååång inspirationsdag - icke

Inspiration.. precis vad jag skulle behöva efter gårdagen som började strax efter sju med icke godkänd bilbesiktning. Å inte bara en notering. Har inte haft en notering på bilens 19 år!! Å vilket sätt att bryta det på genom krav om ombesiktning inom en månad.. annars körförbud. Usch då.

Därefter vidtog en dryg dags utvärdering av ev nytt kassa-, lager-, kund-, leverantör-, löne- och redovisningssystem. En nätt arbetsdag på 13 timmar inkl en kortkort lunch, inga fikaraster och en banan till middag. Och... man byter inte system genom att bara tanka över några filer från ett till ett annat. Om nu någon trodde nått annat.

Avrundade vid 20:30 med att direkt från jobbet på minuten köra bilen upp på lyften för påbörjad problemlösning. Jaja.. skönt att ha ringat in problemet. Med förhoppning om lösning till veckan. Bilberoende..

Efter en fyra timmars natt ska idag månadens lönekörning ros i hamn. Utvilad? Not.

Kommentarer
Postat av: Carina

Var rädd om dig :)

2010-10-21 @ 06:57:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sonja

Du hade kanske behövt vara med mig idag

2010-10-21 @ 10:35:23
Postat av: Camilla

Uh, ditt liv låter verkligen inte som det allra bästa just nu. Krånglande bilar kan bli grymt dyrt. Håller tummarna för dig!

Kram!

2010-10-21 @ 13:50:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: ibw

Du skulle gjort som min syster K, när hon besiktade bilen, hon skulle ha fått en 2 på besiktningen, men hon tjatade till och övertalade besiktningsmannen och hon slapp det.

2010-10-21 @ 15:56:30
Postat av: Keb

men nu fattar jag inte.... att man kör så hårt som 13 timmar kan jag förstå om man har eget företag.

Då har man själv ansvar för det som är gjort eller inte gjort.

Ingen arbetsgivare kan ställa såna krav på sina anställda att köra så långa pass!

kräver jobbet det får dom väl anställa fler??!!

2010-10-22 @ 17:01:07
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0