B B B

Idel beslut. I veckan har jag tagit ett par viktiga sådana. Sååå grymt velig inför. Efteråt känns det alltid skönt. 

Samtidigt som jag skriver på min tredje Att-göra-lista tänker jag på alla underbara människor som jag omges utav.

Framförallt vill jag lyfta fram min syster och svåger som ALLTID finns där. Underbarare människor finns inte! Skönt att dem finns på gångavstånd även om bilen oftast kommer till användning. :S Bilen. Vad skulle man göra utan den? Frihetsfaktor.

Lördagkväll. Inspireras av Bruce Springsteen och The E-street Bands liveinspelning från New York City 2001. Sååå himla bra. Ser för en gång skull hela inspelningen istället för att som oftast plocka ut mina favoritlåtar som bl a
"Out in the Street", "Badlands", m fl. Känner mig grymt lättad. Yeah!


Jag måste erkänna. När Out in the Street kommer åker volymen upp på MAX. 
Klockan har passerat 23. Jag är glad att jag bor i villa och inte i en lägenhet med grannar tätt intill.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Beslut är aldrig lätt. Skönt att ha någon att bolla med då. :)

Kram!

2010-09-26 @ 19:09:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Oj nu blir jag nästan lite generad ;-)

2010-09-26 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0