Påsk

Var ska man fira påsk om inte i stugan? Miljöombytet gör alltid gott! Kamineldning (mys), umgänge med familjen (mys) och som vanligt intag av godaste maten.

Den sena högtiden erbjöd många varma soliga dagar i solstolen. Somnade till
i den ett par gånger.. när jag väl lämnat stadstempot bakom mig. 

Bastubad givetvis (i den nya bastun av bastuna). Isen låg kvar men bryggan
var redan ute. Vi är ju ett par badglada i familjen. Nu är inte MYCKET nära till utomhusbadsäsongen med eller utan bastu. Lääängtar...

Strax norr om Polcirkeln och och just inte någon snö i vare sig skog eller på ängar och gårdar. Tog mig en dryg 5 km promenad i det UNDERBARA vädret.

 

      
Påskpynt och några klickbara bilder också. Go vovve, underbar solnedgång och span på svanpar.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det var en skööön påsk, faktiskt lite skönt att slippa packa m skidutrustningarna.



Mycket fina foton!

2011-04-30 @ 15:44:33
Postat av: Sonja

Oj, vilken härlig helg ni verkar ha haft.

Polcirkelleden var går den?

2011-04-30 @ 18:25:24
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: inga-britt

Ni verkar ha haft en skönt påsksemester och jag håller med Malin, det måste vara skönt att slippa packa skidor m m,

2011-04-30 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0