Vad är det man säger?



På benen igen efter två dagars sängläge en och tredje på-väg-tillbaka-dag. Besökte ikväll stora salen på Kulturens Hus och lyssnade på Veronica Maggio.

Lämnade kamerorna hemma. Vågade inte chansa utifall att det skulle bli rabalder vid entrén. Mobilkameran UTAN blixt (instruktioner innan konserten) fick duga.

Hur är det man säger?
"Är dem små får man ta två" eller "Underbart är kort"?

Nåja såååå underbart var det inte. Inte himmelsk i alla fall. Men visst.. hon och hennes band var bra! Men satan i gatan.. EN timmes konsert är på tok för kort!
Hade önskat åtminstone 1,5 timme trots att det är mitt i veckan. Är liksom bortskämd med Springsteens 3-3,5 timmes konserter.

Låtlistan:
Satan i gatan
Vi kommer alltid ha Paris
Välkommen in
Alla mina låtar
17 år
Inga kläder
Mitt hjärta blöder
Snälla bli min
Sju sorger
Inga problem
Gammal sång
Måndagsbarn
Stopp
Dumpa mig
Finns det en så finns det fler
Jag kommer

Kommentarer
Postat av: Sonja

Läste recensionen i morse, bra men lite för perfekt verkade vara summan av kardemumman.

2011-12-08 @ 07:17:14
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Anonym

Hon har faktiskt flera bra låtar :) även i min smak.



Alltså för perfekt men inte himmelskt..jaja inte kan det vara lät att vara artist :)

2011-12-08 @ 08:15:52
Postat av: inga-britt

En del låtar är bra, men jag har aldrig köpt hennes musik.

2011-12-10 @ 12:19:39
Postat av: Karin

inget jag lyssnar på

2011-12-11 @ 19:16:22
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0