Vår

Hela veckan har gått i vårens tecken. Från -20 till +5/-5 i ett vips.
Kan inte få nog av att vara ute och röra på mig.

Senaste veckans resultat:
Onsdag: Promme 3,5 km
Lördag: Simning 1,25 km, Promme 3,5 km
Söndag: Promme 2,5 km resp Långpromme 6,5 km
Måndag: Skidåkning (skate/klassisk)
Onsdag: Promme 4,5 km

Tyckte mig känna av aningens träningsvärk från simningen. Me like!

Men.. Varvar effektivitet med funderingar. Sömn med icke-sömn.
Vill inte jobba. Bara systemstrul. Skulle haft sportlov som chefen.

Nu vill jag trycka på paus. Låt mig få njuta av strålande sol, -5 grader och snö. 
Kung Bore låt snön vara. Snälla, snälla... +4 grader och vindar SLUTA.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Visst vill man trycka på PAUS ibland...!

Kan du ta en?

2011-03-03 @ 13:41:15
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0