Återintro..

Urk.. idag ska jag återintroducera kvinnan jag ersätte på mitt nuvarande jobb. INGENTING är som det var när hon packade ihop och tog pension för 15 månader sedan. Kontoplanen utbytt liksom redovisningsprogram och leverantörssystem. Kassa och kundsystemet i dåvarande system är så uppdaterat och utvecklat att hon inte kommer känna igen det heller. :S

Shit.. lite orolig på hur jag ska stå ut med hennes skrikande 1 dag i veckan.
Minns hur hon under introduktionen höjde rösten tills jag stängde av då hon inte kunde förklara/svara på mina frågor. Efteråt fick jag svaret.. bristande utbildning och kunskaper.

Å hur ska hon ta mina direktiv på hennes gamla arbetsplats?

Men i alla fall.. hoppas hon blir den avlastning hon är tänkt att bli för mig.
Inte sugen att städa upp ännu en gång. En nödlösning. Ingenting annat.

Utvärdering sker efter dagen o ånyo kontakt med Studentconsulting.

Kommentarer
Postat av: Sonja

OJ, OJ!

Ärligt det lät inte som de bästa förutsättningarna....

2011-05-04 @ 08:07:12
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Jaa inte låter det som den mest ultimata lösningen..

2011-05-04 @ 10:06:38
Postat av: Marianne

Låter inget kul alls. Hoppas att det går bra.

2011-05-04 @ 13:52:03
URL: http://mariannesturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0