Väder, värde och efterrätt

Jag gillar verkligen inte när kvällen (läs: fritiden) regnar bort. Trist. Har massor
av utomhusprojekt att ta tag i denna årstid. Men det finns inget bättre än att gå och lägga sig när det regnar. Mysigt. Hur härligt är det inte sen att kliva upp till strålande solsken?! Me like!

Inte var dag man beställer fem guldtackor. Ska bli häftigt att hålla dem i sin hand. Dock inte privat så tjuvar göre sig icke besvär att uppsöka mig. De finns i tryggt förvar. Numrerade och certifierade direkt från Switzerland.


Nedräkning av majmånad pågår. Inte för att jag vill att månaden ska ta slut.
Har massor på min "Att-göra-lista".
Men jag ser framemot att unna mig någon god efterrätt om helgen. Bara dryga veckan kvar av godsaksuppehållet nu. Inte ett dugg sug efter godis, läsk, kakor, popcorn, chips, ostbågar.. men vaniljglass med mammas jordgubbar. Slurp!
Det onödiga suget och skåpfrieriet borta.. precis som önskat. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guldtackor, hm.... det var udda, kan verkligen beställa såna???

Vill inte heller att månaden ska ta slut, kan det inte var två maj?

Massor att göra innan semestern (hur mycket det nu blir med den)

Är inne i en riktigt skåpätar period just nu, så fort jag är hemma kollar jag OM det skulle finnas nå gott i skafferiet (åtta gånger i timmen...!) men det gör det ju inte, bara Digestivekex, vilket jag i nöd knaprar i mig helt hysteriskt.

2011-05-24 @ 12:28:20
Postat av: Syrran

Ja skönt att det snart är över så man kan få unna sig ngt smarrigt emellanåt, hoppas dock kunna hålla ev frosserer på avstånd.



Vi har ialla fall inte slösat ngn sommarvärme nu i maj, så kanske oddsen är högre för en fin semster.



2011-05-24 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0