Utmärkande

Besökte igår ÅVC för femtioelftegången den senaste månaden.. känns det som. Fick inte igen bagageluckan p g a de upp till 3 m långa reglarna jag fyllt bilen med. Men en stropp mellan bagagelucka och bil löste situationen.
Ja.. påhittigheten är god när det kniper. ;) Skönt att bli av med bråtet.

Besökte så idag lunchrestaurangen en bit uppför backen på en illa vald lunchtid. Snacka om fullt! Nåja.. frågade om jag fick slå mig ned på en tom stol intill en kille med son. Vilket jag naturligtvis fick. Men fick också frågan om jag befann mig på ÅVC igår kväll. Bara att bekänna att så var fallet. :S

Det visade sig att jag utmärkt mig med att ur min lilla röda och till synes tomma "sportbil" dra ut den ena lååånga regeln efter den andra. Han hade blivit 
imponerad. Inte svår att impa på då. ;) Varför ska jag alltid sticka ut?

Det hela slutade med en oplanerad men trevlig "lunchdate" med killen som stått bakom mig på ÅVC kvällen innan. :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaja du charmade säkert honom oxå ;)



Ja tänk att man alltid har anledning att åka dit.. det borde vi oxå göra, helst ihelg.



2011-05-26 @ 16:06:03
Postat av: Sonja

Ha, ha, kan tänka mig synen.

Du och din röda fara....du berättade väl om möblerna du köpte som säljaren inte trodde du skulle få in i den...???

2011-05-27 @ 21:38:41
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0