Tjänsteshopping

Inte var dag chefen föreslår att man på betald arbetstid ska uppsöka en dambutik
i stan, bli betjänad av personalen och om så önskas köpa sig snygga underkläder!

Nåja.. uppsökte butiken, checkade av kunderna samt hur personalen agerade.
Tog kontakt med personalen för att uppsöka provhytten. En uppföljningskontakt direkt efteråt innan jag slutligen fick fast i rätt person som ställt sig i kassan
(efter div plötsliga skyltfönster- och lageröversynsuppdrag). Blev jag igenkänd?

Nej, det hela slutade INTE med ett par trosor, BH, strumpeband eller ett helt rafset. Men en blus blev det allt. Och lite "känna på" småprat med personalen i kassan.

Nöjd med shoppingturen återvände jag till jobbet och avrapporterade uppdraget. Tveksamt om det kommer mynna ut i en anställning hos oss. Hmm.. skulle kanske behöva se efter en soffa också. ;)

                
                                                  (Klickbara bilder)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha... vilka spännande uppdrag. Bra idé att som mullvad undersöka de sökande till tjänsten.

:)

2011-11-05 @ 21:00:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Ha,ha där lurade du mig allt ett tag.

Blev väldigt fundersam när chefen skickar dig att köpa underkläder....

2011-11-07 @ 07:00:48
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Yttre spaning!

2011-11-08 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0