Premiärmatch 15/9

Årets första hockeymatch spenderade jag tillsammans med kollegor och kunder på
plats i arenan. (Fotat med mobilkameran i mörker resp genom rutnät)


Uppvärmning inför matchen Luleå - Växjö.

Strax innan "en tyst minut" för bortgångne Stefan Liv som så tragiskt gick bort
i en flygolycka tillsammans med sitt ryska hockeylag.

Matchen då? Hyffsad första period 2-0. Den andra spenderades i restaurangen med kunder. I tredje tappade dem allt. 5 minuters förlängning utan mål ledde till straffläggning. Förlust trots två raka räddningar då de tre första inte heller gick in.

Nåja.. nu är Elitserien 2011/2012 igång. Fick med mig hem en röd t-shirt som givetvis nyttjades under matchen. Läckert med alla rödklädda Luleåfans på läktarna.


Kommentarer
Postat av: Malin

Maken var inte alls nöjd m vårt lags insats. Jag brydde mig inte om att följa matchen, jag är ju en sån där medgångssupporter som vaknar till liv om det hettar till uppe i toppen.

2011-09-16 @ 20:19:56
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, så kul med hockey. Jag måste verkligen försöka komma iväg och kika på några Brynäsmatcher den här säsongen. Extra kul då Honken är tillbaka i mål igen. :)

Kram!

2011-09-17 @ 22:49:33
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0