Tekniklektion

Fick i fredagskväll en rejäl genomgång i teknik och flash på hög nivå.

Bjöds på KoJis Surprice sushi, gott vitt vin ur Costa Bodas Chateau vinglas.
(Vad har jag druckit för surt förut?)
Till efterrätt kapselkaffe och godaste hembakta chokladmazarinen.
Å för att säkra upp även en liten flaska rött.

Alltifrån en redig lektion på hur man handskas med sushipinnar.
Yippie.. nu kan jag! :)

Till..
Svart Volvo V70 awd 5d -09
(Men jag glömmer inte fd BMW:n med elektriskt utfällbar dragkrok)
MacBook Pro (nätt supersnabb bb dator)
Apples Ipad 2
LG:s LED LCD 42" TV (vilken bildupplevelse)
(Filmen fick också en annan betydelse med historielektionen)

Mysljus från värmeljusstakar från Designtorget i Sthlm
Superfina & inspirerande bilder från förra helgens fjällstur
Å lite utbyte av arbetsledande jobbsnack

Å varför förtjänade jag detta?
Jo, jag stod för monteringen av nya soffan och utplacering av inredningsdetaljer.
Men även ett extra handtag av fd sängen ned till förrådet.

Bra att man är kunnig / intresserad av olika saker. :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

jaja det där med monteringen var nog bara ett svepskäl för att få umgås i ditt sällskap ;-)

2011-09-18 @ 10:40:53
Postat av: Sonja

Teknik är inte min starka sidan. Men yngste sonen drömmer om en Ipad2....och jag är lite frågande??

2011-09-20 @ 07:12:36
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Sonja

Hm, håller nog med din syster. En så teknikperson borde väl klara av montering av en soffa, låter definitivt som svepskäl för sällskapet.

2011-09-20 @ 07:13:59
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0