Inspiration

I början av månaden var jag inte bara en lördag utan TVÅ lördagar efter varandra
till I K E A. Den första turen hakade jag på en väninna som önskade sällskap.
Oj, så roligt vi hade! Som vi inspirerade, surrade och gick an.

Gick inte tomhänt därifrån trots en tom inköpslista. Ett nytt badrumsskåp, madrasskydd till dubbelsängen, prynadskuddar till stugan, 6 svarta fotoramar, m m.

Veckan efteråt trängde jag mig med syrrans familj. Även föräldrarna anslöt. Kul! 
Kände dock att jag redan hade "gjort" affären i minsta detalj. Hann denna gång även med de övriga butikerna "runt knuten".

Fick med mig en underbart tjock frottebadrock, två par värmeljusstakar (lila resp turkos) samt dricksglas och burkar till stugan. Fyndade även en fin svart datorstor märkes axelväska, m m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0