J a h a

Den första julklappen inhandlades igår. YES!! Tog "bara" en timme på huset med leksaker som barnen gillar innan jag lyckades bestämma mig. Hann t o m köa två gånger innan jag slutligen betalade och gick. Gjorde trippen direkt efter jobbet.
Jag är verkligen värdelös på att fatta beslut då jag är hungrig. Dessutom hade jag inte huvudet med mig alls. Var så trött, så trött.
J var glad som slapp slå följe med mig. Han gjorde hellre nytta på jobbet. Jag förstår honom.

Efter middagen när jag tyckte jag piggnat till något satte jag mig för att redigera "Stjärnor på is" finalen inför nedbränningen. Upp med rätt avsnitt i DVD-bibeln (instruktionsboken) och trycka än här och än där. VIPS... hade jag istället för att radera en reklampaus raderat HELA programmet! Är det nu man får svära??

Finns det någon själ som har finalen inspelad som kan trösta mig?? Upplösningen på nätet är ju kass! Snyft....
Varför, varför brände jag inte först en kopia av hela sändningen? Dags att vara efterklok. Pucko mig!

Slutsats
När man är trött ska man genast gå och lägga sig... inte försöka vara duktig.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kan du inte hämta den på tankafett.se (eller tankafett.com?), där brukar det mesta finnas.

Skönt att du kommit igång med klapparna hälsar en som är färdig... he he... :)

Kram!

2008-12-10 @ 17:50:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Vi har den på vår hårddisk i DVD´n, så lyckas du hitta manualen och fixar att bränna ned den så är du välkommen!!! Jag förstår mig inte på den makapären...kan inte ens förprogrammera eller hitta igen ngt på den hårddisken....

2008-12-10 @ 19:04:31
Postat av: C a m i l l a

Svar: =) Du har precis samma önskningar som jag har angående bönderna. Jag tyckte att Magnus skulle välja Linn först, men nu såg ju Magnus och Emma så himla kära ut, att det blev nog bra det också. ;) Kram!











2008-12-11 @ 12:36:40
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Ibw

Såg att dina föräldrar varit på besök, de skulle komma till oss i september, nu är det december, undrar vart de tog vägen??

2008-12-11 @ 14:47:22
Postat av: Karin

vi har slutat att köpa julklappar faktiskt skönt

2008-12-13 @ 19:03:43
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0