Varmt välkomna !!

Idag startar jag min egen blogg. Ska bli lite spännande att se vad som sätts på pränt här.

Detta är nytt för mig. Hur ofta kommer jag att uppdatera här? Vad kommer jag att skriva? Förhoppningsvis publicera lite foton också. Hoppas också att det ska bli roligt att kika tillbaka i tiden och läsa vad jag haft för mig.
Man glömmer ju så fort...

Ser framemot bloggningen som roligt, spännande och även lite "scary" faktiskt. Fast det är klart de mest innersta tankarna kommer inte att finnas öppet för hela världen.

Lite oklart än men varmt välkomna ska ni vara.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Välkomen syster yster! Hoppas vi hinner träffas "IRL" också i fortsättningen!! ;)

2007-08-27 @ 20:36:30
Postat av: Farsan

Jasså, vad ska det vara bra till med blogg.

2007-08-31 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0