Nedräkning pågår...

Dels är det idag dan före dan före dan före dopparedan.

Vit amaryllisI morgon är det vintersolståndet, årets mörkaste dag. Sedan vänder det och så småningom blir det ljusare igen.

Om bara ett par timmar får jag släcka ned och låsa omkring mig och bege mig hem för en skön ledighet om 11 dagar. Lovely!
God Jul kramar har redan börjat delas ut här på jobbet.

Tyvärr har även mina snittblommor nedräkning. Än står dock den fina vita amaryllisen jag fick till 1:a advent (nedräkning till jul).


Slutligen återstår det inte många dagar av detta år 2007.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad vacker den är din vita amaryllis!! Så skönt det kändes att lämna jobbet i em...så skönt och mysigt det skall bli med jul.

2007-12-21 @ 21:49:44
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: moster k

ja det är den
håller med dig om det malkin.. snyggare än röd

2007-12-22 @ 21:56:20
Postat av: Carina

Ja, den vita gillar jag skarpt! Fick den för övrigt av "svärföräldrarna".

2007-12-23 @ 09:48:26
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0