Rensa och röj

Nu när både kök och vardagsrum är hemtrevliga vill jag ta tag i nästa bekymmer. Hallen får allt "mogna" till sig lite till då jag känner för att lägga lite krut på ett ordentligt kontor.

Men först måste jag göra en rejäl rensning i mitt nuvarande s k "kontor", vilket
är inrymt i en garderob i klädkammaren! De pärmar och papper som inte längre ryms där ligger utspridda på skrivbordet i "tredje rummet".
Dags att gå igenom flera överfulla pärmar (sen -91!) och slänga drivor av gamla fakturor, kontoutdrag, lönebesked, m m. Helt sjukt att man sparat så mycket och inte rensat på 16 år!!

Skrivbord
Ser verkligen framemot att få ställa i ordning
ett nytt riktigt kontor inrymt i "tredje rummet". Ser även framemot att återerövra garderoben
i klädkammaren.

Behöver inte längre ett datorrum då den bärbara datorn följer med mig där jag förtillfället behöver den. Desto mer behövs ett ordentligt kontor. Och garderober får man aldrig för många. =)

Så nu dyker jag ned i de otaliga papprena för
att rensa och röja. Nu ska tuggen få nått att
bita i. Åh... vad jag gillar att få ordning och reda!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Finns det ngt mer befriande än att göra sig av med onödigt "skräp"??? Jag blir oxå sugen på rensa nu.

2007-09-18 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0