080808

Magiskt datum! En sån här dag borde man verkligen göra nått annorlunda.
Finns ju vissa dagar som man kommer ihåg precis vad man gjorde.
Nu tänker jag inte på förlovning eller vigsel. Men nått... 

Visst, Olympiska Spelen (OS) i Kina invigs just idag. Närmare bestämt kl 08.08 fm (kinesisk tid). Coolt! Det lär dock inte någon större svensk medaljskörd.
Jag säger bara "baksida lår". Alla skadade har problem med just lårets baksida.
Varför? Sträckningsskada? Har vi för kallt i vårt land? :S
Spekulationer/reflektioner från min sida.


OS-guiden är inhandlad även om tävlingarna kommer att sker under arbetstid. Gissar att TV:n på jobbet kommer att gå varm. Synd bara att den hänger på väggen våningen under mig. Vore läge att ta upp ett hål i golvet. :P

(Inlägges lades ut kl 08:08) Och ändå är jag ingen 08:a. Hihi...

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ha ha... humorn på topp här! :)

Men usch, OS känns inget kul i år. Tacka vet jag förra OS... suck!

Man lär väl titta lite ändå i ösregnet, mest för att ha en bra anledning att slappa framför TV:n, som jag är ganska usel på faktiskt.

Hoppas 080808 blir en bra dag för dig!

Kramar!

2008-08-08 @ 08:35:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Vad du är fyndig!!!



2008-08-08 @ 08:52:25
Postat av: IBW

Blir det några medaljer i år ? Det verkar vara osäkert.

2008-08-08 @ 09:02:56
Postat av: Syrran igen

Föresten, ni kunde gott ha förlovat er idag så att vi snart får gå på bröllop, det vore kul. Ni har ju ändå köpt hus!!!

2008-08-08 @ 11:39:53
Postat av: maria

Änligen har jag kunnat lägga dej som länk hos mej, just din blogg har knasat att länka hos mej. Men idag är ju ett magiskt datum :) och jag lyckades.

Må så gott!!

2008-08-08 @ 12:44:59
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Maria, igen

Svar: Hur kunde du tro att jag " dumpat" dej.. ;)

Men det gick bara inte att länka dej..

Måste ju se hur det går i det nya huset :)

Kram!

2008-08-08 @ 14:50:47
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: sonja

När vi kommer till sport står vi långt ifrån varandra.

Är det OS..!? nu igen?

Med tanke på sport i vår hus, kan jag säga att det inte gick så bra för Andreas Eriksson idag...

2008-08-10 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0