Ekorre... jag?

Jag har verkligen varit en ekorre. Jösses, vad det finns att rensa.

J räknade antalet tröjor i en av mina garderober till 139 st. Kan det stämma?
Men då är det tröjor av alla de slag; linnen, t-shirts, långärmat, tjocka tröjor, osv.
(Låter som att jag försöker försvara mitt hamstrande.)
Det första jag gjorde när jag köpte lägenheten för sisådär 10 år sedan var att slå igen en dörr och komplettera med ytterligare garderober. Sen har det fyllts på.

Men nu har jag kommit igång bra med rensningarna. Känns ju sååå befriande. Vet inte hur många sopsäckar med "tuggat" papper jag burit ut. Men så har jag nu finfin ordning på alla papper. Ser även till att bara spara tre år tillbaka.

Inte undra på att jag tyckt min 3:a på 75 kvm passat utmärkt för en person.

Bävar bara för att komma till klädgarderoberna. Misstänker att de kommer sist.


Fick nästan besök av en ekorre i förra helgen. Fick dra igen J:s balkongdörr för att inte riskera att få in den oönskade gästen. (De kan ju verkligen få panik och riva ned allt om de hittar in.) Söta djur om de håller sig på backen men otäcka om de blir för närgångna. Den for tjattrande upp och ned för husväggen i raketfart. Huga.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men guud så söt!!



Ja nog är det dags att rensa bland tröjorna, 39 borde väl ändå räcka???

2008-08-23 @ 07:12:56
Postat av: C a m i l l a

Ha ha... kul idé att räkna alla tröjor. =) Eller kanske inte... ;)

Jag har också mycket som "hänger till sig" och som jag aldrig använder, men jag sorterar faktiskt ut garderoberna regelbundet och åker till återvinningen - sedan känner man sig så himla nöjd efteråt!

I dag är det äntligen sol här, så bloggen får vila lite över helgen.

Ha en fin dag nu!

Kram!

2008-08-23 @ 10:21:37
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0