Fredagen den 13:e

Det var skönt att klippa sig igår. Klockan närmar sig 06 och jag ska strax ställa mig i duschen och sen kan jag begrunda resultatet. Blev i alla fall av med det torra och risiga och har återigen en frisyr... en kortklippt sådan då jag trivdes med det sist. Snagg i nacken och längre i övrigt.
Går för övrigt sen många år hos samma frissa. Hon är en av få som kan hantera mitt tjuriga hår. Jag kan vara lite kass på att beskriva hur jag vill ha det ibland, vilket gör besöken som ett lotteri. Men känns rätt bra nu. Nej, ingen bild.

Idag är det den första av två fredagen den 13:e på raken. Samma visa nästa månad. Nu är jag inte det minsta skrockfull. Varför har jag då knappt sovit i natt??

På jobbet vankas revision av ett färdigställt årsbokslut. Borde inte vara nått problem. Ett lite mindre bolag där jag för första gången hanterat "pågående projekt" helt själv. Känns som att poletten äntligen trillat ned. Har även bokat bokslutsdispositioner, skatt och resultat redan innan revisionen. Något jag inte brukar göra då revisorn inte kommer att ge sig utan att ha något anmärka på. Det är ju trots allt hans jobb.

Musklerna i nacken gör sig påminda. Har under veckan kvistlackat taket två gånger. I helg vankas grundmålning. Ska bli riktigt roligt att se den första förändringen från mörkt furu till vitt. Väntar mest troligt till dagsljuset i morgon. Lär med tanke på natten som varit känna mig som en klubbad säl ikväll.


Nej, nu väntar duschen och de sedvanliga morgonbestyren.

Kommentarer
Postat av: keb

Du verkar vara en moronpigg människa.vilket jag inte är tyvärr.beundrar såna!

kram

2009-02-13 @ 10:53:32
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: C a m i l l a

Vad roligt att du blev nöjd med håret. :)

Fredag den 13:e... ja, peppar peppar brukar det inte hända så mycket konstigt då för mig.

Oj, har ni redan satt igång med taket. Vad kul! :)

Kram kram!

2009-02-13 @ 14:43:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Hoppas det inte varit ngn otursdag för dig el J idag!! Men du ni låter väl bli att klättra på stegen ikväll!?

2009-02-13 @ 17:45:58
Postat av: Carina svarar:

KEB, Ja jag är en morgonmänniska och därmed tyvärr ingen kvälls sådan.



Camilla, Spännande. Kram, kram.



Syrran, Nej inga stegklättringar idag. Men vi går under den annars kan vi inte ta oss mellan våningarna.

2009-02-13 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0