Gastronomiskt gott

              
Jag har nämnt det tidigare men jag gör det igen. Gastronomibutiken Hemma Gastronomi i stan är en riktigt guldgruva. Sambon besöker butiken med jämna mellanrum. Senast i fredags kom han hem med en blåmögelost och en rybsolja från orten. Han har sen tidigare spanat in både citrusoljan och teet men inte nämnts köpa det.

I helgen fick vi dem båda (!) och lite till (ett fint kokkaffe samt ett grovt knäcke-bröd) i present! Tack snälla, snälla tankeläsande Sonler. Och tack för senast. =)

De första kopparna med te avnjöts igår. Vi verkligen njöt av varje klunk.
Du måste bara komma förbi igen så provar vi kaffet också (med anledning av min blunder i lördags). Virro mig. :S

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ha inte dåligt samvete över kaffet, det dök upp i mitt huvud under kvällen att jag skulle förse mig själv, tyvärr var tanke eller handling i "radioskugga" och avbrott i kommunikationen uppstod.

2009-01-12 @ 11:33:28
Postat av: Sonja

Förresten satte "Love" théet någon fart på sinnena....;)

2009-01-12 @ 11:34:50
Postat av: keb

det ser verkligen "gött" ut det där.Kul att testa nya sorter

2009-01-12 @ 18:41:57
Postat av: *IBW

Roliga the-sorter,

2009-01-12 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0