Vad händer?

Anses man lat om man ställer om väckarklockan (kl 05:15) och därmed struntar i 30 min stavgång kl 05:30 en fredagmorgon? Det var åtminstone vad jag gjorde i morse. Egentligen var jag inte speciellt trött utan mer oinspirerad inför uppgiften. Sköt upp den till ikväll alt tidigt på lördag morgon (mest troligt).

Jobbinspirationen är inte på topp idag. Tror bestämt årets första lönekörning sög musten ur mig i veckan. Övertid i dagarna tre har krävts för att få till helglöner, frånvaron (på två olika kalenderår), arbetstidsförkortningar, nya bilförmåner, arbetsgivarintyg, statistik, m m. Igår var det underbart att komma hem normaltid
igen.

Ännu en helg stundar. Dagarna har verkligen rusat. Inga egentliga planer... än. Men något besök, strategi inför biljettsläppet nästa vecka, en ny blomma, besök på färghandel och stavgång borde det åtminstone bli.

Vad har ni för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: Ellasmamma

Personligen tycker jag det är sunt att skippa stavgång halv sex en fredag morogn, men jag tycker nog alltid att det är sunt att skippa saker den tiden på morgonen. Jag är glad om jag tar mig till jobbet via, dagis och skola innan klockan åtta. Helgen består av pyssel på Kanonudden för att föbereda för bastun som de kommer och stomreser till veckan. Så förhoppningsvis blir det bra väder och friskt barn så att vi får allt klart. Hoppas din helg blir bra! Kram L

2009-01-23 @ 15:45:11
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Kusin Lena har en poäng där!! Sett ur mitt latmaskperspektiv.



Det blir mest hemmafix i helg o lite ärenden.

2009-01-23 @ 19:01:18
Postat av: Sonja

Planerna för helgen sköter sig själv, det gäller att kurera förkylningen jag övertog av H. Man är ju arbetsgivarvänlig...

2009-01-24 @ 12:27:23
URL: http://sonler.blogg.se/sonler/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0