Energi & inspirerad

Jag har så mycket energi nu! Tänk om det alltid vore så. Året runt och inte bara under semesterveckorna. Det skulle inte samlas så mycket på hög. Man skulle komma mycket mindre på efterkälken.

Med semestern infinner sig tiden. Med både energi och tid kommer inspirationen. Simpelt eller hur?

Orkar/hinner med både morgonträning innan frukost, umgänge, slappa, dagsutflykter, shopping och hemmafix. En riktigt skön variation.

Har tagit tag i de små fixen också:

- Gardinerna jag retat mig på så länge har äntligen kapats i rätt längd och sytts upp. Inga längder som hänger efter golven eller bara är uppnålade till rätt längd längre. Så skönt att se!

- Har även haft upp några fönstrena och justerat de persienner jag retat mig på 
sen inflyttningen i höstas.


- Efter två lager med färg är äntligen båda pallarna klara för användning. Slipper nu "smyganvända" dem och få dåligt samvete för att smutsa ned dem innan behandling. Nu är dem både snygga och lätta att torka av.

Har hunnit med massor under första semesterveckan. Och ändå återstår ännu
3-4 veckor! NICE...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Och jag som tycker att du har sån energi hela året som fixar och donar med än det ena och än det andra.

Då måste du nu gå an som en "Duracellkanin"...;)

2009-07-13 @ 10:10:33
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag håller med! Tredje dagens ledighet (eller den första om man inte räknar helgen...) vi har fixat massor av saker. I dag håller jag på att frosat frys, städa kök inför morgondagens leverans av ny kyl och frys. :)

Däremellan sätter jag mig ute i solen ett tag och solar näsan. Maken och en kompis har åkt till Uppsala och shoppat (!), så jag är solo hemma. Rätt skönt att städa då. :)

KRAM!

2009-07-13 @ 14:21:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: ibw

Ikea pallarna har fått olika färger i hela Sverige, fast mest i vitt, tror jag. Min har blivit svart.

2009-07-13 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0