Tisdagsutflykt

Ikväll kommer jag att förvandlas till en mc-brud. Tack vare brorsans som lånar ut sitt mc-ställ inkl hjälm, skor och handskar. Tack snälla!

De mc-burna på firman ska göra en kvällsutflykt till Storforsen (Älvsbyn). Snällt
att ta med mig som saknar både maskin och mc-kort. Jag kommer istället att sitta bak på lite olika motorcyklar (om jag får som jag vill). Nu har jag ju chansen att provåka både Harley Davidson, kanske någon sporthoj och en Goldwing som
inte saknar någonting; armstöd, cd-spelare, m m. (LÄS: likt en bil fast på två hjul.) Ser främst fram emot den förstnämnda.

Det vankas behagliga 28-29 grader och sol på klarblå himmel ikväll. Ska bli otroligt häftigt! 


Kommentarer
Postat av: Sonja

Wow, wow, wow.

Ha det riktigt kul! Nu får du hjälmfrisyr, kanske något att satsa på...?

2009-06-30 @ 14:04:54
Postat av: C a m i l l a

Så trevligt! Bilder önskas! :)

Kram!

2009-06-30 @ 17:05:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0