Svacka

Omställningen till sommartid tog på krafterna. Var INTE människa igår måndag. Stupade mellan täcke och kudde i soffan direkt efter middagen Tog igen flera timmars skön sömn medans sambon jobbade över.
 
Måns Zelmer... förlåt mums-mumsen får stå för mitt enorma godsaksintag. Det började i fredags, pågick hela helgen för att nå sin kulmen idag - tisdag. Plockgodis, mums-mums, glass, chokladkaka, chokladbit, lakrits i mängder,
polly och bilar! Usch...vilken svacka jag hamnat i. Nu när godsakerna är slut hemma pustar jag ut. Måste ta mig i kragen igen. Inga nyinköp heller.

Vet inte vad som tagit åt mig? Något är definitivt på tok. Det gäller bara att sätta fingret på vad.

Kan någon hjälpa mig att piska igång mig och min träning igen?? Hjälp!!!
Den brukar vara den ultimata utvägen. Resulterar i osmak för godsaksintag 
OCH hjälper mig att rensa/sortera upp tankar/funderingar. 


Kommentarer
Postat av: Sonja

Visste inte att du hamnar i sötsvackan.

Själv är jag oftast där och de gånger jag tar mig upp därifrån är det riktigt uppåt.

Sötsaker föder sötsug så är det. Själv blir jag oftast sötsugen när jag är trött. Med tanke på ditt tempo kanske du behöver koppla bort allt ett tag och känna lugnet, träna kanske med lugna promenader..

2009-04-01 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0