Inköp

Hemkommen från en utflykt till det stora möbelvaruhuset. Förutom vita trä-persienner (80 cm, 2x60 cm) fick jag med mig följande: strandkasse, kuddar, tyg, salladstallrik med salladsbestick, kakfat. Och lite annat smått och gott givetvis.
Ser ett visst mönster i mina inköp. En hör inte dit. Gissa vilken! ;)

   





















 

Allt hör till sommaren med sina gröna och grå färger förutom tyget längst ned till vänster. Det kommer till användning först i höst. I form av tygtavla eller panel-gardin. Vi får se...
PS. Tyget är inte randigt. Det är solens strålar som sipprat in genom lamell-gardinerna.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fina "fynd"! Den strandkassen tänkte jag ringa o be dig köpa! Men det blev inte av och vi lär nog åka dit ngn gång i sommar.

2009-05-23 @ 07:49:12
Postat av: C a m i l l a

Nämen, precis de där kuddfodralen fick hänga med mig hem sist från IKEA de också. Det var så praktiskt att de var vändbara i olika färger. :)

Fina grejor du shoppat! :)

Kram!

2009-05-23 @ 12:35:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: morsan

Fina grejor du köpt.Själv gillar jag stora kassar de rymmer mycket.

2009-05-23 @ 13:04:01
Postat av: Sonja

Visst är den limegröna färgen härlig! Har varit barnsligt förtjust i den i några år nu.

2009-05-24 @ 10:38:49
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0