Ooops I dit it again

Hade tid hos frissan i eftermiddag. Sist blev det för kort upp- och framtill. Det tog hela 2 månader för förra klippningen att återhämta sig. Ringde därför i fredags för att skjuta fram tiden ett par veckor. Nästa lediga tid blev om 5,5 vecka!
Bara att acceptera.

Men jösses. Kommer återigen att se ut som värsta trollet innan det blir dags att slå sig ned i stolen igen. Lär då återigen be dem klippa mer än behövligt bara för att man är less att se ovårdad ut. Jaja... får ta i värsta fall ta hårklämmor/
snoddar till hjälp.

Vill ju inte riskera att även jag "gör-en-Britney" (rakar av mig håret).


Kommentarer
Postat av: ibw

nu måste jag ha lösenord, det funkar.

Även jag skall till frissan, men jag vet inte när, min frissa var ledig idag, men hon ringer mig i morgon och lämnar en tid.

2010-04-12 @ 18:39:16
Postat av: Malin

Tänka sig nu har det redan gått 4 v på övertid och i morgon skall jag äntligen friseras igen. :) Hoppas inte man blir sugen på en Britney efter det!

2010-04-12 @ 18:40:19
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jag tror jag borde besöka din frisör, tycker att de alltid klipper för lite.

Nu sist när jag var tyckte jag äntligen en som vågade klippa, men efter en vecka insåg jag att lite mer hade hon kunnat tunna av och klippa upp.

Ang surdeg, det är väldigt mycket känsla som gäller, det är ju en levande liten grej. Läs på Pain de Martin som jag länkade till eller kolla om Icas hemsida (rågsurdegsgrund/ surdegsgrund). Det är lite spännande, men du klarar garanterat av att baka med surdeg.

2010-04-13 @ 09:18:07
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: keb



Det skulle vara praktiskt med en Britney:-)

2010-04-13 @ 11:14:44
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Jill

Hihi, jag minns inte när jag var hos frissan och klippte mig senast. Det måste vara fleeeera år sedan. Jag brukar klippa mig själv, med kökssaxen typ..hehe



Tack så jättemycket för att jag fick lösenordet!



Kram =)

2010-04-13 @ 11:53:17
URL: http://www.juvelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0