Brändöhamn

Hoppade över midsommarfirandet mitt på dagen p g a rejäl regnskur strax innan planerad avfärd. Packade istället kamera, kylbag och ryggsäck och styrde kosan till Brändöhamn vid 20-snåret.


Hittade en eldstad där vi slog oss ned. Fick till slut fyr trots den lite sura veden. 


Gammal mysig boda på land 


Njöt av lugnet och utsikten över hamnen samt av den medhavda glassen med jordgubbar/melon samt kaffe och nybakta chokladrutor. Ja, jag kan om jag vill. ;) Underhölls av somrig musik på en tillställning en bit bort. 

   
Andra gick an och putsade och polerade på sina "älsklingar"...


... eller pratade tjejsnack i solnedgången.


Finfin midsommaraftonskväll


Kommentarer
Postat av: ibw

Det det verkar ha varit helt lugnt och stillsamt. Jag förmodar att du hade sällskap till Brändön.

2011-06-26 @ 10:27:54
Postat av: Carina svarar:

Ja, visst hade jag det. Trevligare så. ;)

2011-06-26 @ 10:45:24
Postat av: Jill

Så fina bilder. Det ser verkligen mysigt ut .)

2011-06-26 @ 11:26:21
URL: http://juvelia.wordpress.com
Postat av: Syrran

Superduper fina bilder i det vackra midnattsolsljuset!!! :)

2011-06-28 @ 12:41:51
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefina bilder ... mysigt värre. Vägde säkert upp för flera dagar regn ;)

2011-06-28 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0