Nej.. julen vara inte fram till påska!

Inte ens på min blogg. Även om man började undra lite smått. ;)

Julen spenderades i härliga stugan. Dock ej den på bilden nedan. Vit jul of course. Valde att invänta julaftonen på hemmaplan. Unna mig sovmorgon och risgrynsgröt frukost o diverse ärenden innan jag packade jag mig iväg efter lunchtid. Landade i stugan lagom till fikat vid Kalle Anka-tid.

Oj, så trött jag var när jag på juldagen gått ned i varv! Väcktes lite försynt kl 10 för frukostintag för att bara ett par timmar senare återvända till sängen. Väcktes på nytt kl 16:30! Efter middagen vart det dags för ljuvliga utebastun. Så underbar!


Mamma hade så snällt tagit fram mitt julpynt i min stuga. Bilderna på mina pyntfavoriterna är dock från föräldrarnas och syrrans mer modernt pyntade stugor.


En massa god julmat också. Dock föredrar jag must före öl till maten. Gillade dock det juliga Loch Ness odjuret.


Å klappar också.. även i år. Vi som skulle sluta med det. ;)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Loch Ness, tror du inte det var det stora sjöodjuret när det är Jämtlands öl...

Uppenbarligen behövde du få sova ut, och var passar det bättre än där man inga måsten och dåliga samveten har.



Men vem har varit sååå genomtänkt att alla klappar matchar varandra i färgerna???



Mysiga vinterbilder, härligt!

2012-01-31 @ 06:56:58
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Äntligen som jag väntat ;-)



Jag kan svara Sonja, det är svägerskan som alltid har den snyggaste pakethögen av alla!



2012-01-31 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0