Tack för att ni tog er tid!

Trots att jag avböjt presenter till helgens fikabjudningar smög sig en och annan in med ett paket i hand. Ska det vara så svårt? Det mest överraskande och långväga letade sig hela 16 mil enkelväg! Helt otroligt!!

Fick dock passande nog ett yoga-kitt bestående av en cd med en timmes lugnande musik, ljus samt avslappnande och balanserande tvål och duschgele. Väldigt passande måste jag säga! Ska absolut prova detta kitt inom kort.


Yoga

Däremot njuter jag redan av alla blommor (tar ett djupt andetag). Fotografering kommer också att ske då man aldrig vet om jag har de gröna fingrar som krävs för deras överlevnad. =)

Téer, fin choklad, shiraz vin och annat gott kommer också väl till pass.

Tack för allt! Det som betydde mest var trots allt att ni tog er tid i dessa juletider och kom förbi. Tack!

Kommentarer
Postat av: Ellasmamma

Grattis i efterskott, låter som om du haft en bra födelsedag. Det är alltid kul när folk tar sig tid.

2007-12-18 @ 11:33:03
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Syrran

jaja nog brukar du oxå smyga in med presenter...

2007-12-19 @ 22:11:26
Postat av: Syrran

Hallå där, är du fortfarande upprätt??

2007-12-20 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0