Äntligen helg!

Efter en fullspäckad vecka är det nu äntligen helg. En helg utan direkta planer. Ska bli skönt att ta dagen som den kommer.

Ev ska vi i eftermiddag svänga förbi en vän till J som fyllt år i veckan. Till veckan ska två närstående firas; dels J 37 år och T 3 år. Så ett par presenter borde jag ordna med i helg.

Sverige spelar EM-kvalmatch mot Spanien sent ikväll.

Egen träning borde jag också tag mig för trots att jag är halvtjock av slem i bihålorna. Jag har sen några veckor tillbaka nått skit i kroppen som visar sig när det kör ihop sig och sen lägger sig i dvala när det lugnar ned sig. Om det skulle slå ut helt så man slipper det på ett tag... men icke.

Efter en skön sovmorgon väntar nu ett hett bad. Ett sånt där så det tar 5 min att sänka sig ned i vattnet. Efter en stund tar syret i badrummet tar slut så man blir alldeles yr i skallen. När man väl kliver upp har huden en röd ton och man är alldeles varm inombords när man in badrock irrar sig ut från badrummet. =)

Därefter vankas grötfrukost a la havregryn, hemmagjord lingonsylt och mjölk.
Ett glas juice och en smörgås. Hade bara fattats en morgontidning att bläddra i. Men den får nog allt bli kvar i affären om inte ett förvirrat tidningsbud tänkt på mig idag.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag brukar också ta såna bad, så jag näst intill får hjärtklappning. Att huden sen torkar ut nå vansinnigt är en bieffekt...men skönt är det! Vilken dag fyller J år? Bjuds det på fika?

2007-11-17 @ 10:46:35
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Ellasmamma

Jo jag älskar också såna bad, men tyvärr blir det allt för sällan nu. Vi slängde ut badkaret för att få plats med myshörna utanför bastun...men ibland ångrar jag mig.

2007-11-17 @ 21:03:01
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Nica

Uttorkande... tar till olja i badet när huden blir tillräckligt frasig. =)

Bastu!... Jag skulle göra vad som helst för en bastu. Jaaa... t o m kasta ut badkaret! =)

2007-11-19 @ 08:53:34
Postat av: Nica

J fyller år på onsdag men fikat lär bli till helgen! Vi meddelar dag och tid senare i veckan.

2007-11-19 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0