Grattis...

Idag fyller J 37 år! Grattis så mycket... presenterna får du ikväll. Bjudfikat får vi ta till helgen.


Stack på present- och julklappsjakt direkt efter jobbet igår. Det började så bra med diverse uppslag och klappar att välja mellan. Men så slog hungern till och jag börjar tveka. Argh... Det där är ett C symptom. Jag kan inte göra val när magern skriker efter mat. :S Spenderade säkert en timme på en stor leksaksaffär innan jag sedan "gjorde" Storheden. Hemma strax innan kl 21.

Jaja... kom i alla fall inte hem tomhänt. Hungern gick så småningom över. =) 
Dock hann J hem från jobbet i Umeå före mig, trots att han åkte buss den nätta  sträckan på 28 mil!

Ska göra de sista inköpen på lunchen idag. Men då ska jag se till att äta först. ;)

Paket

Den 21 november har även min mamma namnsdag. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Skickade ett sms till J m grattis fr oss, resten av uppvaktningen blir när Ni meddelat tid o plats!

2007-11-21 @ 16:20:25
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0